perspecto

Logowanie

Audytor Klient
tajemniczy klient

Zachowanie nabywcze na rynku obuwniczym

            Na przełomie kwietnia i maja 2009 roku Perspecto zrealizowało badanie zachowań nabywczych na rynku obuwniczym. Wykorzystując współczesne narzędzie komunikacji – Internet - zostało zebrane 1081 ankiet od osób zamieszkałych w całej Polsce. Uzyskane wyniki umożliwiły odpowiedzi na następujące pytania:

·        Kto częściej kupuje obuwie (kobiety czy mężczyźni?) i kto więcej pieniędzy na nie wydaje?

·        Czy satysfakcja z zakupu obuwia zawsze przekłada się na lojalność klientów?

·        Jak są postrzegane czołowe marki obuwnicze w Polsce, takie jak CCC, Deichmann, Bata, Ryłko, Ecco, Gino Rossi, Kazar, Venezia, Heavy Duty, Wojas, Boti?

 

Raport zawiera szczegółowe informacje i analizy podane w przystępnej formie i opatrzone licznymi ilustracjami. Poruszane są w nim następujące zagadnienia:

·        Wzory zakupów obuwia: częstotliwość i przeznaczane środki pieniężne,

·        Preferowane marki sklepów obuwniczych,

·        Postrzeganie marek obuwniczych pod względem: jakości obsługi, jakości produktu, stylowości, renomy firmy, ceny, komfortu zakupów oraz dostępności i schludności placówek,

·        Satysfakcja i lojalność klientów w podziale na poszczególne marki,

·        Wyznaczniki satysfakcji i lojalności klientów,

·        Wielowymiarowa segmentacja rynku obuwniczego – co wyróżnia poszczególne segmenty rynkowe?

Raport z badania