perspecto

Logowanie

Audytor Klient
tajemniczy klient

Jak postrzegamy obsługę klienta i jakie mamy wobec niej preferencje?

W  październiku 2008 roku firma Perspecto przeprowadziła  badanie pod tytułem: Jak postrzegamy obsługę klienta i jakie mamy wobec niej preferencje? Badanie zostało zrealizowane metodą ankiety internetowej i objęło swoim zasięgiem 518 osób zamieszkałe zarówno na wsi jak i w średnich i dużych miastach, pochodzące ze wszystkich województw.

W badaniu poruszano następujące kwestie szczegółowe:
  • Jaki jest ogólny styl robienia zakupów przez ankietowanych? (Np. prowadzenie rachunków, racjonalizacja zakupów, czytanie reklam, oszczędzanie na zakup)
  • Jak często badani robią zakupy w następujących branżach: RTV/AGD, komputerowa, jubilerska, odzieżowa, obuwnicza, artykułów dziecięcych, księgarska
  • Czym kierują się badani wybierając placówki handlowe w poszczególnych branżach (np. wysoka wiedza personelu, niskie ceny, szerokość asortymentu itp.)
  • Jakie preferencje względem obsługi w sklepie przejawiają badani (np. czy ważna jest jakość obsługi, cechy idealnego sprzedawcy, ranking ważności elementów obsługi klienta, czy sprzedawca powinien być pasywny czy aktywny itp.)