perspecto

Logowanie

Audytor Klient
tajemniczy klient

Ankieta

Czy jakość obsługi klienta ma dla Pani/a znaczenie przy podejmowaniu decyzji zakupowych?

Jak postrzegamy obsługę klienta i jakie mamy wobec niej preferencje?

W październiku 2008 roku firma Perspecto przeprowadziła badanie pod tytułem: Jak postrzegamy obsługę klienta i jakie mamy wobec niej preferencje?

Badanie zostało zrealizowane metodą ankiety internetowej i objęło swoim zasięgiem 518 osób zamieszkałe zarówno na wsi jak i w średnich i dużych miastach, pochodzące ze wszystkich województw.

W badaniu poruszano następujące kwestie szczegółowe:

  • Jaki jest ogólny styl robienia zakupów przez ankietowanych? (Np. prowadzenie rachunków, racjonalizacja zakupów, czytanie reklam, oszczędzanie na zakup)
  • Jak często badani robią zakupy w następujących branżach: RTV/AGD, komputerowa, jubilerska, odzieżowa, obuwnicza, artykułów dziecięcych, księgarska
  • Czym kierują się badani wybierając placówki handlowe w poszczególnych branżach (np. wysoka wiedza personelu, niskie ceny, szerokość asortymentu itp.)
  • Jakie preferencje względem obsługi w sklepie przejawiają badani (np. czy ważna jest jakość obsługi, cechy idealnego sprzedawcy, ranking ważności elementów obsługi klienta, czy sprzedawca powinien być pasywny czy aktywny itp.)

Więcej informacji oraz szczegółowych analiz zawiera pełny raport.  

RAPORT