perspecto

Logowanie

Audytor Klient
tajemniczy klient

Ankieta

Czy jakość obsługi klienta ma dla Pani/a znaczenie przy podejmowaniu decyzji zakupowych?

Doświadczenie

Wysoka jakość usług i ogromne doświadczenie w prowadzeniu badań metodą Tajemniczy Klient poparte są wolumenem ponad 30 tys. audytów zrealizowanych w placówkach handlowych, będących liderami swoich branż. Nad  prawidłowością prac metodologicznych i wykonaniem badań w terenie czuwa  zespół specjalistów różnych dziedzin.

Pracownicy Perspecto to zaangażowana w swoją pracę i profesjonalnie podchodząca do swoich obowiązków kadra. O poziomie wypracowanych narzędzi decyduje przede wszystkim wiedza, którą stale pogłębiamy w kierunku nowoczesnych rozwiązań. Działamy z wyobraźnią, pasją i zaangażowaniem, elastycznie podchodząc do potrzeb naszych klientów. W efekcie stawiamy na kompetencję i elastyczność. Pozwala to nam na szybkie i skuteczne realizowanie zleceń oraz dopasowanie się do potrzeb każdego Klienta. Specjalistyczna wiedza z zakresu rozwiązań nowoczesnej techniki i metodologii badań oraz współpraca z ekspertami w dziedzinie socjologii i psychologii dają gwarancję usług najwyższej jakości!