perspecto

Logowanie

Audytor Klient
tajemniczy klient

Badania opinii klientów

Badania opinii, motywów, postaw i zachowań klientów

Kluczem do sukcesu firmy na rynku jest poznanie oczekiwań i preferencji potencjalnych i realnych klientów oraz dostarczenie pożądanego zadowolenia w sposób bardziej wydajny i skuteczny niż konkurenci. Podstawą wszelkich strategii marketingowych jest wiedza o kliencie w różnych obszarach jego funkcjonowania:

  • w zakresie potrzeb >> Jakie są potrzeby klienta?
  • motywacji >> Czym kieruje się klient dokonując zakupu?
  • procesów podejmowania decyzji >>  Jak przebiega proces podejmowania decyzji zakupowej?
  • wpływów otoczenia >> Jakim wpływom zewnętrznym podlega klient?

Najefektywniejszym źródłem informacji o klientach są profesjonalne badania marketingowe. Firma Perspecto oferuje kompleksowe badania klientów w zakresie opinii, motywów zakupu, postaw i zachowań. Badania takie pozwalają odpowiedzieć na następujące pytania:

  • Jakie są potrzeby oraz oczekiwania klientów wobec produktów i usług? Jakie korzyści powinien dostarczać produkt/usługa?
  • Jakie motywy kierują klientem podczas dokonywania zakupów? Czym kierują się klienci dokonując wyboru produktu, usługi?
  • Co kupują konsumenci, gdzie kupują, jak często, w jakich ilościach, ile pieniędzy wydaja na zakupy?
  • Kto kupuje, kto podejmuje decyzje o zakupie?
  • Jaki jest styl dokonywania zakupów, jakie są zwyczaje zakupowe?
  • Jakie są preferencje klientów względem cen, jakości produktu, standardów obsługi?
  • Jakie czynniki zewnętrzne wpływają na decyzje zakupowe, np. reklama, moda, rodzina, znajomi itp.
  • Jak dzielą się konsumenci pod względem cech demograficznych, społecznych, psychologicznych (segmentacja konsumentów)? Itp.